!important .fgggfb
0226_SU_banner_partner-1

 

Lider-na-rynku

LIDER NA RYNKU WŚRÓD SZKÓŁ JĘZYKOWYCH

 

 

Innowacyjna_metoda

INNOWACYJNA METODA

 

 

Skuteczność_i_gwarancja_jakości

SKUTECZNOSC I GWARANCJA JAKOSCI

 

 

Nowoczesne_technologie

NOWOCZESNE TECHNOLOGIE

 


 

ZOSTAŃ PARTNEREM SPEAK UP!

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynkowym stworzyliśmy państwu unikalną możliwość realizacji swoich celów biznesowych na bazie popularności naszej marki.

Speak Up jest niekwestionowanym liderem rynku szkoleń języka angielskiego w formule hybrydowej w której uczeń może rozpocząć naukę każdego dnia nie czekając na zawiązanie się stałych grup i naukę w sztywnych trybach semestralnych.

Do tej pory nasza działalność opierała się o sieć własnych szkół stacjonarnych w wybranych miastach oraz o unikalną platformę informatyczną do rezerwacji i realizacji zajęć dydaktycznych w formule wirtualnej oraz przy udziale zajęć telefonicznych.

Czasy pandemii to idealny moment na rozszerzenie swojej działalności gospodarczej poprzez uzyskanie statusu partnera naszej sieci i sprzedaż naszych usług na własny rachunek. Będąc partnerem uzyskujesz dostęp do naszych zasobów a w szczególności korzystasz z potencjału marketingowego naszej strony internetowej, którą miesięcznie odwiedza ponad 250 tysięcy unikalnych użytkowników.

Obecnie poszukujemy w szczególności Partnerów w miejscowościach i miastach w których nie posiadamy placówek własnych.

 

WARUNKI WSPÓŁPRACY

 

Warunkiem przystąpienia do naszej sieci w formule partnerskiej jest posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej. W zależności od preferencji i oczekiwań, Partner może uzyskać 3 statusy partnerskie; brązowy, srebrny i złoty. Główne różnice prezentuje poniższa tabela:

 

tabelka800x650-1

 

 

DOBÓR KANDYDATÓW

 

Proces doboru kandydatów składa się z następujących etapów:

1. Zgłoszenie chęci przystąpienia do programu poprzez formularz podany poniżej
2. Analiza zgłoszenia i kontakt z zainteresowanym kandydatem
3. Spotkanie wirtualne celem omówienia szczegółów współpracy
4. Podpisanie umowy
5. Szkolenie partnera w zakresie oferty handlowej