• Zostaw kontakt do siebie Kontakt Wejdź Wejdź Instagram Wejdź



    Chcesz dołączyć do naszego zespołu?

    Kariera w Speak Up

    W Speak Up wierzymy, że pracownicy są najważniejszą wartością i największym kapitałem organizacji. To dzięki kompetencjom pracowników, ich zaangażowaniu, wyjątkowości i samodzielności, ciągle się rozwijamy i osiągamy sukcesy.

    Na co dzień tworzymy przyjazną i otwartą atmosferę pracy. Niezwykły klimat do wszechstronnego rozwoju budujemy w oparciu o nasze podstawowe wartości: zaangażowanie, profesjonalizm, otwartość i entuzjazm.

    Praca to nasza pasja, dlatego w Speak Up wspólnie tworzymy miejsce, w którym każdy może być sobą, jednocześnie podejmując ambitne wyzwania zawodowe oraz zdobywając wiedzę i umiejętności w praktyce. Cenimy różnorodny sposób myślenia i działania naszych pracowników oraz wspieramy ich w codziennych wyzwaniach. Przyczyniając się do zawodowych i osobistych sukcesów naszych pracowników, przyczyniamy się do sukcesu firmy.

    Wiemy, jak ważny jest nieustanny rozwój, dlatego stawiamy przed naszymi pracownikami ambitne cele i rozwijamy ich kompetencje. Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, w pierwszej kolejności rekrutując Dyrektorów naszych szkół na drodze wewnętrznego procesu rekrutacji.

    Jesteśmy przekonani, że praca w Speak Up to gwarancja spotkania ciekawych ludzi i możliwość własnego rozwoju. Nasze zespoły tworzą dynamiczni, aktywni i ambitni ludzie, dla których sukces Klienta jest drogą ich własnego sukcesu.

    Etapy rekrutacji

    Procesy rekrutacyjne w Speak Up są zazwyczaj kilkuetapowe, abyśmy mogli jak najlepiej ocenić kompetencje kandydatów i zatrudnić osoby, które najpełniej wpisują się w naszą kulturę organizacyjną. Wieloetapowość pomaga także potencjalnemu pracownikowi zrozumieć naszą specyfikę i wyznawane przez nas wartości.

    Przebieg procesu rekrutacji:
    1.

    PUBLIKACJA OGŁOSZENIA

    Nasze ogłoszenia znajdziesz w zakładce OFERTY PRACY oraz na wybranych internetowych portalach z ogłoszeniami o pracy. Jeśli obecnie nie prowadzimy żadnej rekrutacji, którą jesteś zainteresowany/a, możesz wysłać do nas ogólną aplikację na adres email: rekrutacja@lsg.edu.pl . Pamiętaj, aby w aplikacji zaznaczyć, jaki obszar zawodowy Cię interesuje.

    2.

    SELEKCJA NADESŁANYCH APLIKACJI

    Czytamy wszystkie CV, które do nas trafiają. Spośród nadesłanych do nas życiorysów, wybieramy te, które najlepiej spełniają wymagania określone w ofercie pracy. Przy selekcji dokumentów jesteśmy obiektywni oraz gwarantujemy poufność. Pragniemy zaznaczyć, że możliwości czasowe pozwalają nam, skontaktować się jedynie z wybranymi osobami.

    3.

    KONTAKT TELEFONICZNY Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

    Z osobami, których CV nas zainteresowało, kontaktujemy się telefonicznie. Rozmowa ma na celu poznanie oczekiwań kandydata. Jeśli są zbieżne z tym, co możemy zaoferować, zapraszamy na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną do siedziby naszej firmy lub umawiamy się na dłuższą rozmowę rekrutacyjną przez telefon lub Skype.

    4.

    ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Z HR

    Rozmowa kwalifikacyjna umożliwi nam uzyskanie bardziej szczegółowych informacji na temat doświadczenia, kompetencji i motywacji kandydata. A z kolei kandydatowi pozwoli na zapoznanie się z wymaganiami stawianymi na danym stanowisku, z naszą strukturą i wyznawanymi wartościami.

    5.

    SPOTKANIE Z BEZPOŚREDNIM PRZEŁOŻONYM

    Najlepsi kandydaci po rozmowie z działem personalnym są rekomendowani na spotkanie z potencjalnym przełożonym.

    6.

    DODATKOWE ETAPY REKRUTACJI

    Oprócz rozmowy kwalifikacyjnej z HR i bezpośrednim przełożonym, możemy poprosić Cię o rozmowę z działem operacyjnym Speak Up.

    7.

    DECYZJA O WYBORZE KANDYDATA

    Z osobą, której chcemy zaproponować zatrudnienie, kontaktujemy się telefonicznie, by przedstawić ofertę pracy.

    8.

    ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI

    Każdy kandydat biorący udział w rozmowach rekrutacyjnych, otrzyma od nas informację zwrotną, niezależnie od wyniku rekrutacji.
    W zależności od stanowiska proces może zostać skrócony.

    KOGO SZUKAMY?

    sprawdź, kogo szukamy

    W każdym obszarze działania chcemy wykazywać się kreatywnością, zaangażowaniem, aktywnością i gotowością do podejmowania nowych wyzwań. Naszym celem jest dynamiczny rozwój i sukcesywne zwiększanie zasięgu naszych usług. Dlatego w Speak Up chcemy pracować z ludźmi, którzy są zaangażowani, energiczni, kreatywni oraz którzy swoją pracę wykonują z najwyższą jakością i starannością.

    Codziennie będziemy stawiać przed Tobą nowe wyzwania, jednocześnie dając Ci możliwość działania i obdarzając zaufaniem. Szukamy osób, które chcą się rozwijać, mają własne pasje i zainteresowania oraz entuzjastycznie przyczyniają się do rozwoju organizacji, w której pracują.

    Cenimy kandydatów, którzy:

    > są zmotywowani, dla których tak jak dla nas praca jest pasją,

    > lubią pracę w dynamicznym środowisku,

    > są komunikatywni, potrafią słuchać tak, aby inni chcieli mówić, i mówić tak, aby inni chcieli słuchać,

    > wykazują się inicjatywą, podchodzą do wyzwań w sposób twórczy, dla których nie ma rzeczy niemożliwych,

    > odznaczają się umiejętnością pracy zespołowej, otwartością na innych ludzi i ich pomysły, dzieleniem się potrzebną wiedzą i pełnym entuzjazmu nastawieniem do pracy,

    > są zorientowani na wyniki i osiąganie celów, wytrwale dążą do osiągania jak najlepszych wyników,

    > są zorientowani na Klienta, rozumieją potrzeby Klientów, potrafią spełniać ich oczekiwania oraz monitorować bieżącą satysfakcję z proponowanych rozwiązań.

    Oferty pracy

    Jako promotor marki będziesz:

    • aktywnie promował kursy językowe w punktach informacyjnych oraz na rynku lokalnym
    • przeprowadzał mini ankiety dotyczące potrzeby nauki języka angielskiego
    • wręczał kupony rabatowe
    • brał udział w innych akcjach marketingowych mających na celu wsparcie marki

     

    Szukamy osób, które:

    • łatwo nawiązują kontakty
    • mają energiczne usposobienie i potrafią zjednywać sobie ludzi
    • mają doświadczenie na promocjach i akcjach marketingowych (dodatkowy atut)

     

    Z naszej strony gwarantujemy:

    • atrakcyjny system wynagrodzeń: stawka godzinowa + dodatkowe bonusy
    • elastyczne godziny pracy
    • pracę na umowę zlecenie
    • możliwość rozwoju i awansu
    • pracę w dynamicznym środowisku

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV . Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

    Do głównych zadań Lidera Sprzedaży należy:

    • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę klienta (rekrutacja, szkolenie, motywowanie, ocena pracy, itp.)
    • Zarządzanie działaniami mającymi na celu pozyskiwanie klientów i utrzymywanie obecnych oraz wzrost liczby uczniów w Szkole
    • Systematyczne budowanie bazy klientów
    • Raportowanie działań prowadzonych przez oddział do centrali firmy
    • Prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej Szkoły
    • Inicjowanie działań lokalnych mających na celu promowanie marki
    • Prace administracyjne związane z personelem szkoły


    Od Kandydatów oczekujemy:

    • doświadczenia w zarządzaniu zespołem - minimum 0,5 roku
    • min. dwa lata doświadczenia w sprzedaży usług
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    • umiejętności negocjacyjne
    • nastawienie na cele
    • umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość
    • doskonała organizacja pracy
    • inicjatywa w działaniu

     

    Oferujemy:

    • odpowiedzialne, samodzielne stanowisko w renomowanej firmie
    • stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
    • motywacyjny system wynagradzania (podstawa + premie)
    • szkolenia wewnętrzne podnoszące kwalifikacje
    • pakiet benefitów pracowniczych: dofinansowanie kursu językowego w naszych szkołach, pakiet LuxMed oraz dofinansowanie karty MultiSport

    Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesyłanie CV. Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

    Opis stanowiska:

    • metodyczne prowadzenie kursów języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania: A1 – C2
    • małe grupy lub/i zajęcia indywidualne
    • zajęcia w godzinach porannych, popołudniowych, wieczornych - w zależności od dyspozycyjności lektora

     

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe kierunkowe,
    • kwalifikacje do nauczania języka obcego,
    • doskonała znajomość języka angielskiego,
    • komunikatywność i bardzo dobre zdolności interpersonalne,
    • wysoka kultura osobista,
    • doświadczenie w nauczaniu będzie niewątpliwym atutem.

     
    Oferujemy:

    • stałą opiekę metodyczną,
    • dostęp do materiałów dydaktycznych,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • miłą atmosferę współpracy.

     
    Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
    Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

     

    NA STANOWISKU OPIEKUNA KLIENTA BĘDZIESZ:

    1. aktywnie sprzedawał kursy językowe z pomocą różnorodnych źródeł dotarcia do potencjalnych kursantów
    2. prowadził rozmowy telefoniczne, spotkania w oddziale, korespondencję mailową z klientami
    3. pełnił funkcję doradcy w kwestii doboru oferty do indywidualnych potrzeb klienta
    4. promował i reprezentował firmę na wydarzeniach targowych, spotkaniach zewnętrznych

    SZUKAMY OSÓB, KTÓRE:

    1. mają doświadczenie w sprzedaży usług i obsłudze klienta (telemarketing, sprzedaż bezpośrednia) lub są zmotywowane do zdobycia doświadczenia w tym obszarze
    2. nie zniechęcają się wielokrotnie słysząc „nie, dziękuję” w ciągu dnia pracy
    3. potrafią w praktyce zastosować techniki sprzedaży
    4. potrafią budować długotrwałe relacje z klientem
    5. nie boją się pracować na celach sprzedażowych
    6. odznaczają się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością

    GWARANTUJEMY:

    1. stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
    2. wyjątkowo atrakcyjny system premiowania: możliwość uzyskania premii nawet do 50% pensji podstawowej + dodatkowe premie wskaźnikowe + konkursy premiowe
    3. benefity pozapłacowe: duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach, dofinansowanie karty MultiSport
    4. pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
    5. indywidualnie ustalane cele sprzedażowe
    6. proces wdrożeniowy oraz ciągłe wsparcie merytoryczne i praktyczne

     

    Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesyłanie CV. Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

    Do głównych zadań Specjalisty ds. Obsługi Klienta należy:

    • kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności  - obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach)
    • dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką
    • aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych
    • bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie
    • wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych
    • nadzorowanie porządku w placówce
    • wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta
    • tworzenie raportów na potrzeby centrali

     

    Nasze oczekiwania względem Kandydatów: 

    • wykształcenie min. średnie
    • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
    • zdolności organizacyjne, dokładność
    • wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
    • uczciwość 

     
    Oferujemy:

    • Stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
    • pracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze
    • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - dofinansowanie 80% do kursu j. angielskiego
    • dofinansowanie do karty MultiSport


    Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
    Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

    Do głównych zadań Specjalisty ds. Administracji należy: 

    • prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej Szkoły i innej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i ustaleniami
    • przestrzeganie obowiązujących procedur administracyjno-kontrolnych oraz rozliczeniowych
    • współpraca z bankami w związku z podpisywaniem umów kredytowych
    • dbanie o dobre imię firmy, poprzez rzetelną i zaangażowaną obsługę klienta 

    Wymagania:

    • wykształcenie min. średnie
    • inicjatywa, silna motywacja oraz zaangażowanie
    • dokładność i bardzo dobre zorganizowanie

    Oferujemy: 

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - dofinansowanie kursu językowego w naszej szkole
    • dofinansowanie do karty MultiSport


    Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
    Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.