Zostaw kontakt do siebie Kontakt Wejdź Wejdź Instagram Wejdź



Chcesz dołączyć do naszego zespołu?

Kariera w Speak Up

W Speak Up wierzymy, że pracownicy są najważniejszą wartością i największym kapitałem organizacji. To dzięki kompetencjom pracowników, ich zaangażowaniu, wyjątkowości i samodzielności, ciągle się rozwijamy i osiągamy sukcesy.

Na co dzień tworzymy przyjazną i otwartą atmosferę pracy. Niezwykły klimat do wszechstronnego rozwoju budujemy w oparciu o nasze podstawowe wartości: zaangażowanie, profesjonalizm, otwartość i entuzjazm.

Praca to nasza pasja, dlatego w Speak Up wspólnie tworzymy miejsce, w którym każdy może być sobą, jednocześnie podejmując ambitne wyzwania zawodowe oraz zdobywając wiedzę i umiejętności w praktyce. Cenimy różnorodny sposób myślenia i działania naszych pracowników oraz wspieramy ich w codziennych wyzwaniach. Przyczyniając się do zawodowych i osobistych sukcesów naszych pracowników, przyczyniamy się do sukcesu firmy.

Wiemy, jak ważny jest nieustanny rozwój, dlatego stawiamy przed naszymi pracownikami ambitne cele i rozwijamy ich kompetencje. Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, w pierwszej kolejności rekrutując Dyrektorów naszych szkół na drodze wewnętrznego procesu rekrutacji.

Jesteśmy przekonani, że praca w Speak Up to gwarancja spotkania ciekawych ludzi i możliwość własnego rozwoju. Nasze zespoły tworzą dynamiczni, aktywni i ambitni ludzie, dla których sukces Klienta jest drogą ich własnego sukcesu.

Etapy rekrutacji

Procesy rekrutacyjne w Speak Up są zazwyczaj kilkuetapowe, abyśmy mogli jak najlepiej ocenić kompetencje kandydatów i zatrudnić osoby, które najpełniej wpisują się w naszą kulturę organizacyjną. Wieloetapowość pomaga także potencjalnemu pracownikowi zrozumieć naszą specyfikę i wyznawane przez nas wartości.

Przebieg procesu rekrutacji:
1.

PUBLIKACJA OGŁOSZENIA

Nasze ogłoszenia znajdziesz w zakładce OFERTY PRACY oraz na wybranych internetowych portalach z ogłoszeniami o pracy. Jeśli obecnie nie prowadzimy żadnej rekrutacji, którą jesteś zainteresowany/a, możesz wysłać do nas ogólną aplikację na adres email: rekrutacja@lsp.edu.pl . Pamiętaj, aby w aplikacji zaznaczyć, jaki obszar zawodowy Cię interesuje.

2.

SELEKCJA NADESŁANYCH APLIKACJI

Czytamy wszystkie CV, które do nas trafiają. Spośród nadesłanych do nas życiorysów, wybieramy te, które najlepiej spełniają wymagania określone w ofercie pracy. Przy selekcji dokumentów jesteśmy obiektywni oraz gwarantujemy poufność. Pragniemy zaznaczyć, że możliwości czasowe pozwalają nam, skontaktować się jedynie z wybranymi osobami.

3.

KONTAKT TELEFONICZNY Z WYBRANYMI KANDYDATAMI

Z osobami, których CV nas zainteresowało, kontaktujemy się telefonicznie. Rozmowa ma na celu poznanie oczekiwań kandydata. Jeśli są zbieżne z tym, co możemy zaoferować, zapraszamy na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną do siedziby naszej firmy lub umawiamy się na dłuższą rozmowę rekrutacyjną przez telefon lub Skype.

4.

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Z HR

Rozmowa kwalifikacyjna umożliwi nam uzyskanie bardziej szczegółowych informacji na temat doświadczenia, kompetencji i motywacji kandydata. A z kolei kandydatowi pozwoli na zapoznanie się z wymaganiami stawianymi na danym stanowisku, z naszą strukturą i wyznawanymi wartościami.

5.

SPOTKANIE Z BEZPOŚREDNIM PRZEŁOŻONYM

Najlepsi kandydaci po rozmowie z działem personalnym są rekomendowani na spotkanie z potencjalnym przełożonym.

6.

DODATKOWE ETAPY REKRUTACJI

Oprócz rozmowy kwalifikacyjnej z HR i bezpośrednim przełożonym, możemy poprosić Cię o rozmowę z działem operacyjnym Speak Up.

7.

DECYZJA O WYBORZE KANDYDATA

Z osobą, której chcemy zaproponować zatrudnienie, kontaktujemy się telefonicznie, by przedstawić ofertę pracy.

8.

ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI

Każdy kandydat biorący udział w rozmowach rekrutacyjnych, otrzyma od nas informację zwrotną, niezależnie od wyniku rekrutacji.
W zależności od stanowiska proces może zostać skrócony.

KOGO SZUKAMY?

sprawdź, kogo szukamy

W każdym obszarze działania chcemy wykazywać się kreatywnością, zaangażowaniem, aktywnością i gotowością do podejmowania nowych wyzwań. Naszym celem jest dynamiczny rozwój i sukcesywne zwiększanie zasięgu naszych usług. Dlatego w Speak Up chcemy pracować z ludźmi, którzy są zaangażowani, energiczni, kreatywni oraz którzy swoją pracę wykonują z najwyższą jakością i starannością.

Codziennie będziemy stawiać przed Tobą nowe wyzwania, jednocześnie dając Ci możliwość działania i obdarzając zaufaniem. Szukamy osób, które chcą się rozwijać, mają własne pasje i zainteresowania oraz entuzjastycznie przyczyniają się do rozwoju organizacji, w której pracują.

Cenimy kandydatów, którzy:

> są zmotywowani, dla których tak jak dla nas praca jest pasją,

> lubią pracę w dynamicznym środowisku,

> są komunikatywni, potrafią słuchać tak, aby inni chcieli mówić, i mówić tak, aby inni chcieli słuchać,

> wykazują się inicjatywą, podchodzą do wyzwań w sposób twórczy, dla których nie ma rzeczy niemożliwych,

> odznaczają się umiejętnością pracy zespołowej, otwartością na innych ludzi i ich pomysły, dzieleniem się potrzebną wiedzą i pełnym entuzjazmu nastawieniem do pracy,

> są zorientowani na wyniki i osiąganie celów, wytrwale dążą do osiągania jak najlepszych wyników,

> są zorientowani na Klienta, rozumieją potrzeby Klientów, potrafią spełniać ich oczekiwania oraz monitorować bieżącą satysfakcję z proponowanych rozwiązań.

Oferty pracy

Jako promotor marki będziesz:

  • aktywnie promował kursy językowe w punktach informacyjnych oraz na rynku lokalnym
  • przeprowadzał mini ankiety dotyczące potrzeby nauki języka angielskiego
  • wręczał kupony rabatowe
  • brał udział w innych akcjach marketingowych mających na celu wsparcie marki

 

Szukamy osób, które:

  • łatwo nawiązują kontakty
  • mają energiczne usposobienie i potrafią zjednywać sobie ludzi
  • mają doświadczenie na promocjach i akcjach marketingowych (dodatkowy atut)

 

Z naszej strony gwarantujemy:

  • atrakcyjny system wynagrodzeń: stawka godzinowa + dodatkowe bonusy
  • elastyczne godziny pracy
  • pracę na umowę zlecenie
  • możliwość rozwoju i awansu
  • pracę w dynamicznym środowisku

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV . Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Do głównych zadań Lidera Sprzedaży należy:

  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę klienta (rekrutacja, szkolenie, motywowanie, ocena pracy, itp.)
  • Zarządzanie działaniami mającymi na celu pozyskiwanie klientów i utrzymywanie obecnych oraz wzrost liczby uczniów w Szkole
  • Systematyczne budowanie bazy klientów
  • Raportowanie działań prowadzonych przez oddział do centrali firmy
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej Szkoły
  • Inicjowanie działań lokalnych mających na celu promowanie marki
  • Prace administracyjne związane z personelem szkoły


Od Kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem - minimum 0,5 roku
  • min. dwa lata doświadczenia w sprzedaży usług
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętności negocjacyjne
  • nastawienie na cele
  • umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość
  • doskonała organizacja pracy
  • inicjatywa w działaniu

 

Oferujemy:

  • odpowiedzialne, samodzielne stanowisko w renomowanej firmie
  • stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  • motywacyjny system wynagradzania (podstawa + premie)
  • szkolenia wewnętrzne podnoszące kwalifikacje
  • pakiet benefitów pracowniczych: dofinansowanie kursu językowego w naszych szkołach, pakiet LuxMed oraz dofinansowanie karty MultiSport

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesyłanie CV. Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Opis stanowiska:

  • metodyczne prowadzenie kursów języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania: A1 – C2
  • małe grupy lub/i zajęcia indywidualne
  • zajęcia w godzinach porannych, popołudniowych, wieczornych - w zależności od dyspozycyjności lektora

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • kwalifikacje do nauczania języka obcego,
  • doskonała znajomość języka angielskiego,
  • komunikatywność i bardzo dobre zdolności interpersonalne,
  • wysoka kultura osobista,
  • doświadczenie w nauczaniu będzie niewątpliwym atutem.

 
Oferujemy:

  • stałą opiekę metodyczną,
  • dostęp do materiałów dydaktycznych,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • miłą atmosferę współpracy.

 
Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

 

NA STANOWISKU OPIEKUNA KLIENTA BĘDZIESZ:

  1. aktywnie sprzedawał kursy językowe z pomocą różnorodnych źródeł dotarcia do potencjalnych kursantów
  2. prowadził rozmowy telefoniczne, spotkania w oddziale, korespondencję mailową z klientami
  3. pełnił funkcję doradcy w kwestii doboru oferty do indywidualnych potrzeb klienta
  4. promował i reprezentował firmę na wydarzeniach targowych, spotkaniach zewnętrznych

SZUKAMY OSÓB, KTÓRE:

  1. mają doświadczenie w sprzedaży usług i obsłudze klienta (telemarketing, sprzedaż bezpośrednia) lub są zmotywowane do zdobycia doświadczenia w tym obszarze
  2. nie zniechęcają się wielokrotnie słysząc „nie, dziękuję” w ciągu dnia pracy
  3. potrafią w praktyce zastosować techniki sprzedaży
  4. potrafią budować długotrwałe relacje z klientem
  5. nie boją się pracować na celach sprzedażowych
  6. odznaczają się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością

GWARANTUJEMY:

  1. stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  2. wyjątkowo atrakcyjny system premiowania: możliwość uzyskania premii nawet do 50% pensji podstawowej + dodatkowe premie wskaźnikowe + konkursy premiowe
  3. benefity pozapłacowe: duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach, dofinansowanie karty MultiSport
  4. pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
  5. indywidualnie ustalane cele sprzedażowe
  6. proces wdrożeniowy oraz ciągłe wsparcie merytoryczne i praktyczne

 

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesyłanie CV. Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Do głównych zadań Specjalisty ds. Obsługi Klienta należy:

  • kompleksowa obsługa słuchaczy (prowadzenie zapisów kursantów, udzielanie informacji odnośnie oferty i organizacji kursów, przyjmowanie płatności  - obsługa terminala płatniczego i kasy, potwierdzanie uczestnictwa w zajęciach)
  • dbałość o obieg informacji i dokumentacji pomiędzy kursantami a placówką
  • aktywne wsparcie wszelkich akcji marketingowych i sprzedażowych mających na celu pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych
  • bieżące uaktualnianie planu zajęć w systemie
  • wypożyczanie kursantom multimedialnych materiałów dydaktycznych
  • nadzorowanie porządku w placówce
  • wzorowe reprezentowanie firmy poprzez najwyższe standardy obsługi klienta
  • tworzenie raportów na potrzeby centrali

 

Nasze oczekiwania względem Kandydatów: 

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • zdolności organizacyjne, dokładność
  • wysoko rozwinięta komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • uczciwość 

 
Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  • pracę w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze
  • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - dofinansowanie 80% do kursu j. angielskiego
  • dofinansowanie do karty MultiSport


Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Do głównych zadań Specjalisty ds. Administracji należy: 

  • prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej Szkoły i innej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i ustaleniami
  • przestrzeganie obowiązujących procedur administracyjno-kontrolnych oraz rozliczeniowych
  • współpraca z bankami w związku z podpisywaniem umów kredytowych
  • dbanie o dobre imię firmy, poprzez rzetelną i zaangażowaną obsługę klienta 

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • inicjatywa, silna motywacja oraz zaangażowanie
  • dokładność i bardzo dobre zorganizowanie

Oferujemy: 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • motywacyjny system premiowy (podstawa + premia)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych - dofinansowanie kursu językowego w naszej szkole
  • dofinansowanie do karty MultiSport


Prosimy o przesyłanie CV wraz z ze zgodą na przetwarzanie danych.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ (22) 203 94 22